lördag 7 december 2013

I läsfåtöljen - lucka 7 - Tillbaka till henne

Då var det dags för en bokbloggare igen. I lucka 7 hittar vi Ulrika, som skriver om böcker på Västmanländskans bokblogg i läsfåtöljen. 

Ulrika skriver så här:

"Jag vill tipsa alla om boken Tillbaka till henne av Sara Lövestam. Den åkte upp på min "tio-i-topp"-lista över årets bästa böcker redan i mars och det är en väldigt stor chans att den är med i toppstriden.
Lövenstams skildring av Signe i dåtid och Hanna i nutid är en läsupplevelse som man inte får missa!" 


Ulrika var en av Bokmässans Blogg-ambassadörer 2013 och vi båda gillar Cecilia Samartins böcker.

Tusen tack för boktipset Ulrika! Jag har ofta varit och pillat på Lövenstams böcker på biblioteket. Kanske dags för mig att läsa böckerna istället för att bara pilla :-) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja den vill jag läsa.
Mia